درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چرا باید جمعیت زیاد شود؟

48596276203275274574.jpg


جمعیت ماداره پیر میشود ما برای توصیه نیاز به جمعیت جوان دارم خود من یکی از مخالفان زیاد شدن جمعیت بودم موقیکه سخنرانی رهبر موحظم انقلاب را در مورد جمعیت شنیم دیدم رهبر انقلاب حرفهای خوبی در مورد جمعیت زاندن من با خودم فکر کردم حرفها رهبر انقلاب دقیقا درست بود ایشان گفتن اگر ما بخواهیم یک کشور پیشرفته داشته باشیم باید جمعیت جوان داشته باشیم تا کشورمان را بسازیم این حرف رهبر موحظم من را به فکر فرو برد دیدم تمام حرفهای رهبر درست است توصیه و پیشروفت نیاز به جمعیت زیاد دارد ولی از یک طرف جمعیت زیاد نیاز به امگانات دارد یکی از امگانات این است که ما شرط ارزیاد  جمعیت  راباید فراهمکنیم یعنی ما باید یک سری امکانات به زنان و شوهرها بدهیم یعنی اگر زنانها کار میکند دوره موخصی زایمان را زایادکنیم یا به اقایان یکسال موخصی با حقوق بدهیم درست مثل اروپاها اگر بخواهیم جمعیت زیاد شود باید به مردم ضعیف کمک کرد و به انها امکان بچه دار شدن دارد و یا حقوق کارمندان را بهازای هر بچه 50 درصدبه حقوق انها زیاد کر د یا به ازای هر بچه خانه برزگتر بدهیم این ترصیلات منجر به ارزیاد جعیت میشود. این بود نظر من در مورد جمعیت فزیبرز دوست محمدی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.