درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

اقا ی روحانی بوسیله چه کسانی به رئیس جمهوری رسید؟

94443916497485501499.jpg;


اقای روحانی رای بالای  بوسیله یک عده از ضد انقلاب  اوردده است  چه کسانی به اقای روحانی رای دارند کسانی که در فتنه سال 88 شرکت داشتن اقای روحانی ان 2 میلیون رای که اوردی مال ان 2 درصدی بود که به نظام جمهری اسلامی رای نداند درضمن عجیب انجا انها میگویند ما امام خمینی را دوست داریم اگر شما امام را دوست داشیتد پس چرا به نظام جمهوری اسلامی رای ندارید یا انان میخواهد چهره اقای روحانی را بد نشان  دهند یاانها از اقای روحانی سوءاستفاده خواهند کرد من به شخصه از اقای روحانی خوشم میاید 4سال پیش خود من به روحانی رای دام ولی امسال به اقای روحانی رای ندادم چرا چون در قضیه برجام سر ما کوه رفت 2انکه عده ای طاغوتی و ضدانقلاب و ساواکیها ی ازخدا بی خبر  که هیچ گونه به نظام جمهور اسلامی را قبول ندادرند به اقای روحانی رای دادن اقای روحانی من به شما علاقه دارم نمی خواهم ابرو شما بخاطره یک عده افراد از خدا بی خبر به خطر می افتاد  اقای روحانی مواضعب باشید انها ممکن در کابینه شما نفوذ کند.فریبرز دوست محمدی این بود نظر من  درمورد   انتخاب اقای روحانی