درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چرا ترکیه سیاستهای خود را در منطقه عوض میکند؟

78497334183332217164.jpg;


یکی از دلایلی که ترکیه در منقطه سیاست ندرد این که با این که دولت ترکیه میگوید من طرفدار اسلام احساس هستم که نمیتواند جنگی را در منطقه پایان دهد و احساس ضعف می کند ترکیه میخواهد مثل زمان عثمانی که یک دولت قوای بود میخواهد دولت عثمانی را دوباره تشکل بدهد دولت عثمانی یکی از دولتهای قدرتهای منطقه بود اگر ترکیه محفق شود دولت عثمانی را در منطقه بوجود بیاورد محفق شده ان عظمت ترکیه را به دست اورد و اگر این کار بشود ترکیه چنان قدرتی را به دست اورد است حتی امریکا چین قدرتی نداشته بخاطر همین بودکه میخواست بروید اتحایه اروپا ترکیه در سیاست ازاین شاخه به ان شاخه می پرد اگر ترکیه یک سیاست واحد در منطقه داشت الان منطقه ارامش داشت من به کشور برزگ ترکیه میگویم گوش به حرفهای امریکاییها  ندهدچون امریکاییها میخواهد سر به تن کشورهای مسلمان منطقه نباشد اگر هم میخواهد قدرت عثمانیها را داشته باشد تنها راه حلش این است که با ایران همگاری کند کدام کشوری از قدرت بدش میاید قدرت چیزی خوبی است اگر در راه خدمت به ملت باشد   این بود نظر من در مورد  سیاست ترکیه در منطقه فریبرز دوست محمدی

چرا عربستان از جنگ با ایران میگوید؟


یکی از دلایل ایکه بن سلمان گفته است که ما تا 10  سال دیگر به ایران حمله میکنیم این است که عربستان از انقلاب مانند انقلاب ایران در عربستان می ترسد همان ترسید که صدام داشت صدام از ترس ایکه در عراق انقلاب نشودبه کشور عزیزمان حمله کرد حالا عربستان به یمن حمله کرده است ما دیگر مانند اول انقلاب غافلگیر نمی شویم الان ارتش ما به مراتب از اول انقلاب قوایتر است و هیچ کشوری نظری به خاک ما ندارد چون ما داری سلاحهای قوایتر ی هستم اگر تا 10 سال دیگر دولت عربستان بود که من فکر نمیکنم که دولت عربستان تا 10 سال دیگر باشه فعلا که عربستان توسط امریکایها دار دوشته میشود درست همان کاری که امریکایها با شاه ایران میکردنداگر یمن در این جنگ بیروزشود دیگر چیزی از دولت عربستان باقی نمی ماند که بخواهد به ایران حمله کنند محمد بن  سلمان هم مانند صدام به ذوباله تاریخی می پورند اگر محمد  بن سلمان تا 10 سال دیگر بو د ان موقع به فکر حمله  کشور عزیزمان بی افتاد فعلا در باتلاغ یمن گیر کرده است من یک توسیه به محمدبن سلمان میکنم این هم این است اول جنگ یمن را تمام کن بعد اگر بود ان موقع به فکر حمله به ایران باش چون هنوز در باتلاغ یمن گیر کرده عزیز دل این بود نظر من در مورد حرفهای محمد بن سلمان درمورد حمله به کشور عزیزمان ایران فریبرز دوست محمدی