درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چراعدی از مردم بدون اجازاز وزارت کشور به راهپیما یا اشوب می کشند؟

19243225676333906912.jpg;

عدی از مردم  بدون انکه از وزارت کشوراجاز راهپیمایی بگیران خودشو دست به راهپیما یی می زنند در قانون اساسی ما امده است که بدون اجاز از وزات کشور کسی یا کسانی حق راهپیمایی نداردولی عدی از اشوب گران میاید در خیابانها و به وسایل عمومی اسیب میزند ما باید به اغتشاشاگران بطور قاتحانه با انها برخورد کنیم تا کسی یا کسانی بدون  اجاز ندهند تا اشوب گردان در خیابانها را شولوخ کند دولت تا کی می خواهم به  اغتشاشات گران اجاز اشوب بدهید نباید اجاز داد تا اشو ب گران بیاید تا ابرو کشور ما را ببرید ما نباید اجاز دهیم تا عدی از اشوب گران خیابانهای کشور مان به اشوب برساند موقعکه از تلویزیون دیدم که هم وطن پرچم ایران را به اتش میکشند احساس شم کردم اینها ایرانی نیستند یک ایرانی واقعی هیچ وقت با  پرچم کشور غزیزمان اتش نمی زدند من موتحسرو نارحت شدم که یک هم وطن چین کار با پرجم ما کرده است اینها امریکا یی و اسرائیلی هستند بابد هزینه خساراتها ی به وسایل عمومی را از انها گرفت تا انها باشد دیگر چین کارهای نکند این بود نظر من در اشوبهای اخیر در چندین شهر ایران فریبرز دوست محمدی

چرا در کشورهای خشک و کم اب جمیت زیاد است؟

03777595767770456684.jpg;


از زمانی که انقلاب شده است من و هم سنهای من در شرق تهران برف ندیدیم چرا خداوند به کشورهای غربی مانند امریکا و اروپا این همه برف یا باران میدهد ولی به ما که مسلمان هستم یکی از دلایل کم ابی این است که جمعیت ما زیاد میشود شاه اینو خوب میدانست برای همین نمی گذاشت جمعیت ایران زیاد شودنظر من در کشورهای که در جای خشک و کم اب هستد باید جمعیت کم باشد نه مثل کشورمان کشور ایران در جای خشک و کم ابی است ما ان همه مشکلات دارم  نباید گذاشت جمیت کشورمان بی دلیل زیاد شود اگر جمیت زیاد شود به مشکلات ما افزوده می شود کشورهای که در جایهای خشک هستند جمعیت کم دارنداگر جمیعت در این کشورهازیاد باشد حتمان اب کم میاورد چون جمعیت زیاد اب تحصلات ازواج و خانه کا ر نیاز دارند الان کشور ما این همه مشکلات دارد اگر بااین همه مشکلات جمعیت کشور زیاد شود ما الان 3 میلیون بیکار داریم و دولت فقط میتواند سالی 1 میلیون شغل درست کند و همشه ما 2 میلیون بیکار دارم  و هر سال 1 میلیون نفر به بیکاران ما افروده میشود اگر جمعیت ایران ثابت بماند ما چند سال دیگر مثاله بیکاری را حل خواهم کرد تا چند سال دیگر نباید چمعیت ایران زیاد شود تا بتوانیم مشکل بیکار را حل کنیم من از رهبر انقلاب میخواهم که به این امر توجه داشته باشند که تا چند سال دیگر جمعیت زیاد نشود تا بتوانیم مشکل اب و نان و مسکن و کم بود مدارس را حل کنیم این بود نظر من در مورد کم ابی در کشورمان فریبرز دوست محمدی 



چرا مشکلات صادرات زعفران حل نمی شود؟

26105979674443749745.jpg;


چرا مشکلات خام فروش حل نمی شود چرا باید زعفران ایران برید در افغانستان و با برند کشور افغانستان به دنیا صادر شود اصلا کشور افغانستان زعفران کشت نمی کنند این مشکل خام فروش باید حل شود باید زعفران در همین جا بسته بندی شود و با برند ایرانی صادر شود نه با برند کشورهای دیگر ما مشکل بسته بندی را باید حل کنیم تا موقعکه این مشکل حل نشود نمی توانیم در بارازهای دنیا  معصولات کشورمان  را به دنیا ارایه کنیم  صادرات زعفران به اندازه 25 بشک نفت ارزش دارد زعفران را کیلو کیلو می برند خارج  از ایران  بعد نام به کشور خودشان انجا بسته بندی میکندو با قیمت زیاد و  ان را می فروشند کشور ی کشت زعفران ندارد همان کاری که با فرشه مان کردند ما نباید اجازه بدهیم که از نام کشورمان استفاده  و بازاهای بین الملی از دست مان بگیرند چون زعفران ایران مال کشور ایران و در ایران کشت میشود ما باید بازاهای که از دست داریم دوباره به دست اوریم چون هیچ زعفرانی مانند زعفران ایران نمیشود ما باید با برند ایران معصولات ایران را به دنیا اضه کنیم نباید کشورهای دیگر بیاید معصولات کشاورزی ما را به نام خودشان فروشند این بود نظر من در مورد زعفران ایران فریبرز دوست محمدی