درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چرا ما نمی توانم در صعنت خودرو خود کفا بشوم؟

20925343088322791115.jpg


یکی از دلایلی که ما نمیتوانم  در صعنت خودرو به خود کفایی برسیم در این است که ما نیازی نمی بینم که در این صعنت به خودکفایی برسیم تا موقعیکه چشم مابه خارجها باشد ما در هیچ صعنتی به خود کفایی نمی سیم چرا ما در صنعت نظامی این هم بیشروفت کردم ولی در صعنت خودرو ساز ی چشمون به خارجیهاس چون ما در صعنت نظامی تحریم بودیم اتفاقا صعنت نظامی خیلی سختر از صعنت خودرو سازی است ای کارش ما هم در صعنت خودرو سازی مثل صعنت نظامی در تحریم بودیم یک نگاهبین این  دو صعنت است که اگر به انها دقت شود می فهمیم که اشغال از کجاست چون قعتهات خودرو مثل هواپیما جنگی نیست برای همین قعتهاتش تویی هر کشوری به راحتی متوان انها تهیه کرد برای همین ما در صعنت خورو سازی ضعیفم اگر خورو مثل هواپیما بود ممکن باشید ما در این صعنت هم به خوکفایی میرسیم این بود نظر من در مورد صعنت خودرو سازی فریبرز دوست محمدی

چرا مواد خام به صورت قاچاق از کشور خارج میشود؟

09100931838550390201.jpg


چرا با این همه که رهبر انقلاب فرموند که نباید مواد خام از کشور خارج شو باز هم می بینم موادخام از کشور قاچاق میشود این هم مواد خام نفتی  از وکیوم که یکی از مواد قیر سازی است از شرکت نفت دزیده میشود و به خارج از کشور قاچار میشود چرا چین کاری میشود معلوم نیست ایا ورزیر نفت از این کار اصلاع داشته ایا اقای رئیس جمهور از این کار اطلاع داشته یا نه  اینو خدا میدانت  میگوید این کار از سال 95 ادامه داشته است من اینجا یک سئوال دارم اگر این قاچاق در این سالها ادامه دارد پس چرا اقای وزیر توی این سه سال جلوی این قاچاق را نگرفته مگر میشود اقای وزیر این همه سال از این موضوع هیچ اطلاعی داشته باشد یعنی ما توی این سه سال وزیر نفت داشتم یا داشتم ولی وزیر در خواب بودند من فکر میکنم اقای وزیر از این وضوع اطلاع داشته است اگر اقای وزیر این موضوع اطلاع داشته پس به این ملت خیاخت کردن است پس باید به مردم توزی بده این بود نظر من در مورد قاچاق مواد خام از کشور فریبرز دوست محمدی

مجموعه ستایش از نظر روانشناسان چه مجموعه ای بود؟

46628096199793792923.jpg


مامثل اقای حشمت فرودوس در جامعه کم نداریم رفتار حشمت فردوس در این مجموعه مانند کسی است که قبلا در بازار بود این رفتار ممکن یک خانواده را خوبش بدبخت  کنند   و ممکن است یک خانواد را بدبخت  کنه در هردو حالت به خانواده بستگری دارد خانواده ای با این رفتار خوش بدبخت میشود مانند همسر اول حشمت فردوس خانواده ای که بدبخت میشه مانند خانواده پسرش طاره البته این موضوع جای بحث دارد بحثی که با دقت بالا  روانشناسان باید به ان بپردازند به نظر من یک پدر خوب باید نظر پسرشو تا حتیه امکا قبول کنه و در موردازواج پسرش سختگیر نکند چون ممکن است پدر اشتباه کند مانند حشمت فردوس ازواج مثل هندوانه در بست میماند که تا در هندوانه بریده نشود ادم نمیدان  که این هندوانه چقدر شیرین است  پدر مادرها باید بگذار فرزاندان خودشون  ازواج را تحرجوبه کنند اگر هم  این تحرجوبه  با شکست موباچ شد چون خود انها تحرجوبه کردن در ازواج های بعدی دقت میکنند این بود نظر من در مورد مجموعه ستایش فریبرز دوست محمدی