درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چرا قانون حمایت معلولین برای کاربعداز 20 سال به تصویب رسید؟

88008989343618138336.jpg


چرا توی این 40 سال که مانماینده   انتخاب کردیم درسال 67 قانون حمایت از کار معلولین به مجلس دارده شد ولی در سال 98 اجرا شدیعنی 29 سال بود که این قانون داشت توی مجلس خاک میخورداز سال 67تا98 که اقای روحانی برای حمایت از کار معلولین این قانون را اجرا کرد29 سال میگذرد باز خدا پدر اقای روحانی را بیاموزد اقای روحانی این قانون را اجرا کرد طبق این قانون میباست 3 درصد از کل کارمندان هر ادارهی از معلولین باشد چرا بعداز 29 سال این قانون اجرا شد جای بحث دارد در زمان صلح این قانون به تصویب مجلس رسید من این جور فکر میکنم که بار مالی داشت در ان  موقع که تازه جنگ به تمام رسیده بود دولت به فکر اباد کردن کشور بود در کشورهای اروپایی  موقیکه یک قانون به تصویب میرسد همان موقع اجرا مبشود نه مثل ما بعداز29 سال اجرا بشود من نمیدانم که چرا ما دراجرای قوانین کند هستم  ولی کشورهای اروپایی خوب قانون را اجرا میکنند ولی ما موقیکه یک قانو به تصویر میرسید یا بد ان را اجرا میکنم یا اصلا ان قانون را اجرا نمیکنم اشغال ما در کجاست چرا نباید خوب قانون را اجرا کنیم چرا ما هر موقعیکه نمایند انتخاب میکنیم تا میروند به مجلس تام اون حرفهایکه به مردم گفته بودن همه شو از یاد میبرند خدا کنه در این دوره نمایندگان به حرفهاشون عمل کنند این بود نظر من در مورد یکی از قوانین مهم جامعه بود فریبرز دوست محمدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.