درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چرا یک تن سیب زمینی را خاک کردم؟

دانلود فیلم


ماتاکیه با ید خسارت اقتصادی مسئولان و مدیران  را پردخت کنیم من نمدارم چرا هر دولتی سرکار میاید خسادت اقتصادی به این ملت می زند دولت سابق 3یملیارد خسارت زده این دولت حدود 2 میلیارد این دولت یک میلیارد تومان بابت خرید اتوموبیل شخصی به مردم وام دارد و یک میلیون تن  سیب زمینی به این ملت خسارت زده معمولان هر کشوری اضافه تولید خود را صادر می کنند پس چرا  ما یک تن سیب زمینی را خاک کردم درست مثل امریکاها که برای ثابت بودن قیمت گندم گندم خود را در دریا میریزند ما 35 سال است انقلاب کردم دولت اول نیست که بگویم چون دولت اول است باید اشتباه کند دولت یازدهم یازدهتا دولت گذشته است با ید  اشتباه این دولت خیلی کم باشد شما که از دولت سابق این همه انتقات می کردین خود شما از دولت سابق خیلی بد عمل می کنید اگر دولت سابق این کار را میکرد شما ساک می ماندید یا از دولت سابق انتقات می کرید من نمخواهم از دولت سابق حمایت کنم ولی هر دولتی یک ضعفهای دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.