درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چرا این همه پیام رسان ساختم؟

چرا این همه پیام رسان درست کردم اگر ما یک پیام رسان مثل تگرام داشته باشیم خیلی بهتره که 15 پیام رسان ضعیف داشته باشیم مثلا یکی از دوستانم در پیام رسان ای گپ عضو ولی خود من در پیام رسان سرویس عضو اگر بخواهم با دوستام صحبت کنم باید پیام رسان ای گپ را دانلود و عضو ان پیام رسان شوم من که نمی توانم 15 پیام رسان را دانلود کنم فقش بتوانم 3 تا از 15 تا را دانلود کنم ما به 15 پیام رسان نیاز نداریم ما به این تعداد پیام رسان احتیاج نداریم حتی اقل به سه پیام رسان احتیاج داریم یکی برای گفتگویی مردم باهم دیگری برای اداره جا ت اون یکی هم برای تبلیغات کالا اگر ما بتوانم این سه تا پیام رسان را توییات کنیم بهتر تا 15 تا پیام رسان تگرام فقط یک پیام رسان بود نه 15 تا پیام رسان درضمن تگرام این همه کار میکرده حال شما نمیخواهد مثل تگرام بسازید حتی اقل سه را میتواند بسازد . این بود نظر من در مورد پیام رسانها فریبرز دوست محمدی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.