درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز
درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

درمورد مسال روز

چگونه گرانی را کنترل کنیم؟

شما همه چیز را به مردم دارید نباید این جوری باشد مردم میگوید اگر ما زنگ نزیم دیگران زنگ میزند  متاسفانه سیستم توضیه د ولت اشکال دارد یعنی کالا خوب توضیه نمیشود از زمانیکه  درکشور انقلاب شد سیستم توضیه به هم ریخت شما خیال میکنید هویدار چگونه توانست قیمتها را در کل کشور ثابت نگاه دارد هویدا یک سیستم توضیه قوی داشت به نام ساوات ما نتوانسم در این40 سال یک سیستم توصیه قوی ایجات کنیم ماباید علاوه بر گزارش های مردمی یک سیستم توضیه قوی ایجات کنم من فکر کنم که سیستم قوی این باشد ماباید سیستم توضیه کالاهارا به تعاونها بسواریم دولت فقط به تعاونها نضارت کنند به اعتقات من این بهترین سیستم توضیه است هر بخشی از توضیه به دست تعاونی روستاها باشد در تعاونیها همه مردم شرکت دارندو خود مردم کالاها خود را توضیه میکنند مثلا در پخش گندم خود تعاونی روستایی گندم را به دولات بفروشید پول گندم را به کشاوزاها بپردازد یا این که در پخش توضیه میوه خود تعاونی روستا میوه را از کشاورزان بخردو  به شهرهابرده  و در بازار شهر بفروشد این جوری دست واسته ها قطر میشود و کالا به قیمت واقعی به دست مردم میرسد تنها راه حل گرانی هم این هست اگر دولت بخواهد  مسله گرانی را حل کند تنها راه این راه است این بود نظر من در مورد حل گرانی فربیرز دوست محمدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.